آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ

در اصلً بهینه سازی کلاه‌سپید این اعتقاد را به شما میدهد که خطری برای سایتتان به وجود نیاید؛ ولی هرگونه تخلف از قواعد seo کلاه‌سپید قادر است خطرها دورازشوخی برای شما پیرو داشته باشد. آموزش سئو کاربردی این خطرها قادر است تا حد پنالتی شدن وبسایت به وسیله گوگل دور از شوخی باشد. پنالتی گوگل به معنای بیرون گردیده تارنما از لیست حاصل جستجوی گوگل میباشد. درواقع، در شکل تخطی از اصول و قواعد seo کلاه‌سپید، آکادمی رایا پارس ممکن میباشد گوگل شما‌را جریمه نماید. بسته به حد و حدود قانون شکنی شما، ترازو جریمه گوگل هم تغییر‌و تحول می‌نماید. گاهی ممکن میباشد با افت مرتبه مواجه گردید و در مواقعی هم ممکن میباشد پنالتی گردید.

از آن جا که گوگل امروزه تعالی‌ترین موتور جستجوی وب به حساب می آید، what is seo منبع بسیار مهمی برای جذب ترافیک به هر اینترنت‌سایتی میباشد. امروزه وبسایت‌های گوناگون هزینه‌های سنگینی برای ارتقاء مرتبه خویش در گوگل ایفا میدهند. دیدنی میباشد بدانید که اکثری از این هزینه‌ها برای عمل‌های seo کلاه‌سیاه اجرا میشود. فکر کنید در شکل واکنش گوگل با اینگونه وبسایت‌هایی، چه ضرر بزرگی برای آنان ساخت و ساز میشود؛ خیر‌فقط هزینه‌های اعمال‌گردیده برای seo هدر می‌رود بلکه وبسایت موردنظر تا مقطع‌ها از به چنگ آوردن درجه‌های بالا در گوگل محروم می گردد.

نکته اینجا میباشد که شاید بعضی شیوه‌های کلاه‌سیاه فعلا برای گوگل قابل‌تشخیص نباشد ولی دیر یا این که زود به‌روزرسانی‌های گوگل متوجه آنها گردیده و سبب جریمه وبسایت‌ها میشود. مزیت بهینه سازی کلاه‌سپید این میباشد که خطری برای تارنما شما ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید و در شکل همت کافی، سکو تصاحب کردن شما‌را ضمانت می‌نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 16:03

در کدنویسی وبسایت بایستی تگ h1, h2, h3 , h4 , h5 و تگ h6 را به صورت قابل قبولی با به کار گیری از کلمه ها کلیدی هر شیت و همینطور عنا وین اساسی مو جود  آموزش سئو کاربردی در هر کاغذ کامل شدن فرمائید. ولی در صورتی‌که کدنویس هم نباشید و وبسایت شما با به کار گیری از وردپرس تشکیل‌شده باشد، خویش وردپرس این فعالیت را برای شما جاری ساختن میدهد. غیر از تگ‌هایی که بیان شد، متا تگ توضیحات (Meta description tag) و تگ Alt که مرتبط با توضیحات تصاویر میباشد نیز وجود دارا‌هستند که بایستی به صورت درست و استاندارد آکادمی رایا پارس کامل شدن شوند. از تگ تیتر (Title tag) هم غافل نشوید که تارنما شمارا به موتورهای کاوش معرفی می‌نماید.

عملکرد نمایید تا جایی که ممکن میباشد متا تگ توضیحات را طوری بنویسید که ضمن تعریف محتوای آن برگه، مخاطب را ترغیب نماید که وارد آن برگه خواهد شد به این دلیل که در صورتی آن کاغذ از وب سایت شما در سرچ موتورهای کاوش جایگاهی حصول نماید، درپی تیتر شیت (که به عبارتی تگ Title میباشد) ، what is seo  متن مو جود در متا تگ توضیحات هم اکران داده می‌گردد.

تمرکز بر جذب لینک و پیوند‌های طبیعی
بک‌لینک و پیوند (Backlink) وقتی ساخت‌و‌ساز می گردد که وب سایت دیگری لینک و پیوند شمارا در یک کدام از صفحه های خویش قرار دهد و در واقع یوزرها خویش را به وب سایت شما ارجاع میدهد. هر لینکی که از تارنما‌های دیگر به تارنما شما داده گردد، مثل یک رأی در انتخابات به شمار می آید. گوگل از روش این پیوند‌ها می تواند مقبولیت و اعتبار وب سایت شمارا نزد وبسایت‌های دیگر ادراک نماید. ولی پیوند‌سازی داخل‌گرا میباشد که در حوزه بهینه سازی کلاه‌سپید قرار می گیرد. اینگونه پیوند‌هایی به‌شکل طبیعی به وسیله یوزرها به شما داده میشود؛ درواقع در‌حالتی که محتوای مفیدی در سایتتان داشته باشید، سایرافراد هم عملکرد می‌نمایند از صفحه های خویش به صفحه های وب سایت شما لینک و پیوند بدهند.

وبسایت‌هایی که از طریق‌های کلاه‌سپید استعمال می‌نمایند، همواره بک‌پیوند‌های طبیعی دارا‌هستند، تصور اشتباهی که نزد بخش اعظمی از اینترنت‌مسترها وجود داراست این میباشد که بک‌پیوند‌ها بایستی به طور طبیعی بوسیله خویش ما ساخت‌و‌ساز شوند، بلکه قضیه این میباشد که یوزرها به طور طبیعی بایستی به وب سایت شما بک‌پیوند دهند و هنگامی این واقعه می‌ افتد که تارنما شما چگونگی بالایی از حیث پیاده سازی و محتوا داشته باشد. می بایست در این باره شکیبا و پرتلاش باشید و به طرف خرید بک‌پیوند جنبش نکنید، مگر اینکه قصد داشته باشید از طریق‌های seo کلاه‌سیاه به کارگیری فرمائید. یکی وبسایت‌هایی که تعداد بک‌پیوند‌های تارنما شمارا اکران می دهد وب سایت الکسا میباشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 14:01

یک شیت فرود عالی بایستی بتواند یوزرها را متقاعد نماید که مبادرت موردنظر کاغذ را اعمال دهید. یوزرها بایستی بدین ادراک برسند، توصیه ارائه‌گردیده در ورقه فرود برای آن ها قیمت دارااست. آموزش سئو کاربردی درنتیجه به ازای چیزی که اخذ می‌نمایند، داده ها فردی خودشان را در چنگ شما گذارده یا این که مال شما‌را خریداری می‌نمایند. صفحه های فرود را می‌قدرت از روش حاصل جستجوی گوگل یا این که از روش اینترنت‌تارنما کمپانی پیدا کرد، جایی که یوزرها به خریدار تبدیل می گردند یا این که سرنخ‌هایی از خویش به فروشنده می دهند. آکادمی رایا پارس در‌پی یک سری نکته برای داشتن یک لندینگ پیج بهتر را پژوهش می کنیم:

جابه‌جایی در میان صفحه های را به دستکم برسانید

در برگه فرود از منوها استعمال نکنید، چون در کاغذ فرود سعی می گردد مخاطب را در کاغذ نگه‌دارید تا خرید نماید، خیر اینکه حواسش را به نصیب‌های متعدد ورقه پرت نمائید. پس عملکرد فرمایید what is seo که محتوای کاغذ فرود را معمولی پیاده سازی فرمایید. به همین ترتیب، لینک و پیوند‌های داخلی خویش را محصور فرمایید تا یوزرها را به مکان جابجایی به ورقه دیگر، به CTA هدایت فرمائید. چون پیوند‌های کمتر سبب ارتقا تبدیل میگردند.

متون را کوتاه فرمائید

متن‌های زمان بر صبر یوزرها را رمز می برند و حواسشان را پرت می‌نمایند. از سوی دیگر کوتاه، موءثر و کاربردی بودن متن و به کار گیری از مقدار قابل قبولی فضای سپید دقت مخاطبان را مستقیماً به CTA جلب می‌نماید. خوب میباشد در شیت فرود هر واژه از محتوای متنی، مقصود خاصی را دنبال نماید. در اکثر مورد ها نیز غرض این میباشد که یوزرها روی CTA کلیک نمایند.

ثبات را محافظت فرمایید

مشتریان آغاز از روش کلیک بر روی لینکی در یک اطلاع رسانی به شیت فرود هدایت می گردند. این پیوند ممکن میباشد در آدرس اینترنتی، کانال‌های اجتماعی یا این که در نتیجه ها جستجوی Google باشد. برای خودداری از هرگونه سردرگمی در استفاده کننده، مطمئن گردید که محتوای اطلاع رسانی با محتوای شیت فرود هم خوانی دارااست. این نکته ضمن محتوای متنی، مشمول فونت و رنگ‌ها نیز میگردد. همینطور می بایست با اسم تجاری شما هماهنگ باشد و خصوصیت‌های مشابهی را از شیت اساسی شما به اشتراک بگذارد. این نکته به مخاطبان شما این قابلیت را میدهد که به‌راحتی و با دست‌کم حواس‌پرتی در قیف بازاریابی شما جنبش نمایند.

ورقه فرود را با گوشی سازگار نمایید

مطمئن گردید برگه فرود شما خیر‌صرفا در هر دستگاهی بهتر به لحاظ میرسد، بلکه تخت‌گاز بارگیری می شود. نصیب قابل‌توجهی از ترافیک شما از تلفن همراه‌های تلفن همراه نتیجه ها می گردد. در شرایطی که ورقه فرود در مرورگر آنان شلوغ به لحاظ رسد یا این که در حالتی که خیلی نماید بار گذاری گردد، بعید میباشد بتواند نرخ تبدیل را ارتقاء دهد.

محتوای اصلی را در اولِ کاغذ قرار دهید

دست‌کم یک دکمه CTA را در بالای شیت قرار دهید؛ جایی که فورا قابل‌رؤیت و قابل کلیک کردن میباشد. بقیه موادسازنده کلیدی برگه فرود مانند تصویر و تیتر نیز بایستی در بالای ورقه باشند.

بر مصرف‌کننده تمرکز فرمایید

محتوای کاغذ فرود بایستی به‌مکان کمپانی شما، بیشتر بر روی مصرف‌کننده متمرکز خواهد شد. در شیت فرود به‌مکان کلام در باب بزرگی حصول‌وکار و تمامی دستاوردهای آن، می بایست اعتنا مخاطبان خویش را به‌این معطوف فرمایید که چه طور میتوانند از خرید کالا، فایده ببرند.

CTA  خویش را پررنگ نمایید

ورقه فرود شما بایستی دارنده یک CTA پر رنگ باشد. چهت نیل بدین مقصود، از گویش بدیهی و بدون واسطه به کار گیری نمایید. همینطور یک دکمه CTA پیاده سازی نمائید که به‌شکل بصری از پس‌مورد ضد‌و‌نقیض میباشد و آن را یک سری توشه در کاغذ فرود قرار دهید. با این نحوه به یوزرها این قابلیت را می‌دهید که فارغ از دقت به جایی که در ورقه میباشند، مبادرت نمایند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 15:44